Over Office Supply XL
In de afgelopen jaren zijn wij uitgegroeid tot een betrouwbare partner en leverancier van diverse organisaties. Office Supply XL levert uitsluitend rechtstreeks aan haar klanten met wie zij een duurzame relatie beoogd. Voorts kent Office Supply XL een zeer uitgekiend inkoopbeleid en betrekt zij haar producten rechtstreeks bij diverse fabrikanten. Dit heeft tot gevolg dat wij onze klanten kunnen voorzien van niet alleen een actueel en uitgebreid assortiment, maar ook van de aller scherpste prijzen in de markt. In ons assortiment hebben wij een veelheid aan producten en artikelen. Door groot in te kopen zijn wij in staat om ons aanbod tegen scherpe prijzen te leveren. Daarnaast werken wij samen met een betrouwbare logistieke partij.
Office Supply XL streeft ernaar om van iedere klant een tevreden klant te maken. Wanneer je toch niet helemaal tevreden bent of je hebt een verkeerd product gekocht, dan bieden wij de garantie: niet goed is geld terug. Heb je een vraag over een product of wil je alleen advies, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag persoonlijk met het maken van de juiste keuze.
Helpdesk
(Retour)adres
Hoofpolderstraat 6 2493XD Den Haag
Klantenservice
Bel naar 070 – 212 9226. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 09:00 tot 18:00 uur. Je kan ook een mail sturen naar: info@officesupplyxl.nl. Wij proberen je bericht zo snel mogelijk te beantwoorden. Klik hier voor ons contactformulier.